Funny Pictures/Video Thread


#3837


2018 already starting strong with the memes.

#3838

holy shit this is amazing XD what game is this?

this is my person fav vid, @Thales_Kruger @Kcuts_Titogi @Rafaelito258


#3839

So this is where this meme started…was quite confused when it was on the frontpage of imgur.


#3840

Yeah me too,then I searched and found out about this dank meme. Definitely better than tide pods!


#3841

Game’s VR Chat and this…this is pure ART


#3842

ur welcm


#3843

#3844

LMAO the savagery xD

fuck the avengers, this is the best action movie i’ve watched


#3845

#3846


081
Those pictures need no text to be funny.


#3847

Isn’t this getting out of hand? Just asking.


#3848

The first two pics look like a silent scream for help.


#3849

OH but that’s the beauty of it,looking at a bunch of Ugandan Knuckles making the whole situation spiral out of control is sooo much fun.


#3851

Load of fucking nonsense


#3852


#3853

Seems I’m too much of a cuck libtard feminazi shill to get the humor behind this video, oh well ¯_(ツ)_/¯


#3854

There isn’t any humour, that’s why


#3855

Me. Everytime you post here.

Haven’t seen that video and I don’t expect to like it.


#3856

For all the gamers out there. Lol


#3857

Hopefully I haven’t gotten this here years ago.