Herausforderungen in Marakesch (Auf Sand gbaut)

Hab Probleme mit der Meisterleistung um das Jambia
freizuschalten. Alle Voraussetzungen sind erfüllt wurden aber nicht gezählt. Zähler steht bei 1/ 9…
Kann mir jemand helfen oder hat jemand das selbe problem gehabt?

Danke

2 Likes

Danke…ich hoffe das problem wird bald behoben.

Immerhin hast du 1/9. Bei mir ist es 0/9

LG

I didn’t know you knew Deutsch :stuck_out_tongue:

I know all the languages Google Translate does :slight_smile:

I should’ve been studying it in the university, but I never did cuz I find Deutsch is not my favourite language.
Spanish, Italian and French I’d like to learn, but never did yet

1 Like

I was studying French in school when I was 15 years old but I had no motivation to learn it. My father speaks it so I do know some basics words but not so much. I can’t like speak a sentence but I can understand the meaning of a sentence from music, interviews and such stuff.

Well, European languages are very similar so we all have words from eachother. Just not Icelandic lol.

Also some words in Deutsch are so strange while every other country have a similar word lol

Donaudampfschiffahrtsgesellschaftskapitän

5 Likes

Donaudampfschiffahrtselektrizitätenhauptbetriebswerkbauunterbeamtengesellschaft

3 Likes

Rinderkennzeichnungs- und Rindfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz

3 Likes

:face_with_monocle: :face_with_head_bandage:

1 Like

Kaftfahrzeug-Haftpflichtversicherung

1 Like

Or Hungarian

20 chars

Neunundneunzig Düsenflieger. Jeder war ein großer Krieger. Hielten sich für Captain Kirk. Das gab ein großes Feuerwerk. Die Nachbarn haben nichts gerafft. Und fühlten sich gleich angemacht. Dabei schoss man am Horizont. Auf neunundneunzig

3 Likes

I’ve been learning german 8 hours a week for 3 year.

I’m still very bad at it.

Always cool to see how German is perceived as a language :joy: Das lustige ist, dass es solche langen Wörter ja wirklich gibt :joy::see_no_evil:

1 Like

Lecker means tasty, I can tell you that much.

1 Like

I am so taking that as an insult … kidding, of course!

(But I prefer English as well!)

Lecker Mädsche!