Account level 81 in Hitman 1/2 collectors turn to level 1 in Hitman 3. Adress/account synchronised. All on Xbox One

I am a fan of Hitman since the first versions on ps
One of my favorite games.

I have a cumulative level 81 and deluxe bonuses that don’t appear when I open the latest Hitman 3 version.
I end up with an account set to zero despite the fact that I linked the email addresses as you asked me
Level 1. Can you remedy it that I can play my game that I paid 69€ and made your updates for 20 min.

Xbox Gamertag DJ

je suis un adepte de Hitman depuis les premières version sur ps
Un de mes jeux favoris.

J’ai un niveau 81 en cumulé et des bonus deluxes qui n’apparaissent pas lorsque j’ouvre la dernière version Hitman 3.

je me retrouve avec un compte mise à zéro malgré le fait que j’ai lié les adresses email comme vous me l’avez demandé
Level 1. #wtf

Pouvez vous y remédier que je puisse jouer à mon jeu que j’ai qd même payé 69€ et fait vos mis à jour de merde pendant 20 min.

Xbox Gamertag DJ D1rty Dan

Please have a full read of progression transfer from the official guide. It seems like you have only linked both games with your IOI account. There’s a few extra steps you need to take in order to fully carry your HITMAN 2 progression over to the new game.

You may have to check whether if you’ve installed all the add-ons with the edition you purchased. You can usually view them from your console menu.

5 Likes